က်ြန္ေတာမ်ား ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွာ,

မိမိတို႔ အားလပ္ေသာ တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ကို Onlin မွာ Paid to click ေျကာညာ Clicl ၿခင္းျဖစ္လည္ေကာင္း၊ ဂိမ္းေဆာ႔ၿခင္းျဖစ္လည္ေကာင္း၊ Satoshi (or) Bitcoin စုေဆာင္းၿခင္းမ်ားျဖင္႔ ပိုက္ဆံရွာပါ. PTC ဆိုဒ္မ်ားကို Scam လြတ္ျပီ အခက္ခဲကင္စြာ ေငြရွာရလြယ္ေအာင္ Skill မ်ား ေျပာၿပေပးပါသည္..Sites မ်ားမွ ရရွိလာေသာ USD$ မ်ားကို ေငြသြင္း ေငြထုတ္ ယူရန္ Prefect money , Payeer onlin banking အေကာက္မ်ားဖြင္႔ၿခင္း ၊ USD$ မွန္ကန္ေသာ ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ လ်င္ျမန္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားေပးပါသည္... ဆက္သြယ္ရန္moenyamaung93@gmail.com suntunlin..phone.01611272.610083..09420308096....။ ဘေလာ႔မွာ တင္ျပထားသည္ PTC Sites မ်ားသည္ က်ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ Scam စစ္နည္း သံုးေလးမ်ီဳးျဖစ္ စစ္ထားသည္ 80% အထက္ ယံုျကည္႔ စိတ္ခ်ရတဲ႔ Sits ေလးေတြပါ..က်ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း အဒီဆိုဒ္ေတြမွာ ၀င္ေငြရွာေဖြေနလ်ွက္ရွိပါသည္..။

Saturday 17 November 2012

မာန နဲ႔ အၿပိဳင္

မာန နဲ႔ အၿပိဳင္

မွန္ထဲမွာ ျမင္ေနရတဲ႔ ပံုရိပ္ကို မမွိတ္မသံု စိုက္ၾကည္႔ေနမိသည္ ။ မွန္ထဲက ျမင္ေနရသူ နဲ႔ အျပင္ကသူတစ္ေယာက္ထဲဆိုတာ ဟုတ္ရဲ႕လား ။ ေက်နပ္ၾကည္ႏူးျခင္းေတြနဲ႔ အတူ လြမ္းေမာျခင္းေတြကပါ ကပ္ၿငိပါလာခဲ႔တယ္ ။ လြမ္းေမာျခင္းကို သက္ေသတည္ေစတဲ႔ အလြမ္းမ်က္ရည္ေတြ ျပည္႔ႏွက္ေနတဲ႔ မ်က္၀န္းတစ္စံုက မွိတ္ခ်လိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေတာ႔ ဘာေၾကာင္႕မွန္းမသိတဲ႔ မ်က္ရည္စက္ေတြက ပါးျပင္ေပၚကို အတားစီးမဲ႔စြာ ၿပိဳဆင္းလာၾကပါေတာ႔သည္။
လြန္ခဲ႔ေသာ 6လေလာက္က သိပ္ကိုစိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းတဲ႔ ၀၀ဖိုင္ဖိုင္ ခႏၶာကိုယ္ တစ္ခုကို မလိုခ်င္ဘဲ ပိုင္ဆိုင္ခဲ႔ရဘူးတယ္။ လူတကာရဲ႕ ၀လိုက္တာေနာ္ ဆိုတဲ႔စကားသံေတြကို မၾကားခ်င္ဘဲ ခဏခဏ ၾကားခဲ႔ရတယ္ ။ လွလွပပ အ၀တ္စားေလးေတြ ေတြ႔တိုင္း ကိုင္ၾကည္႔ယံုနဲ႔ ေက်နပ္ေနခဲ႔ရတယ္ ။ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္လို႔ ေျပာခဲ႔တဲ႔ ခင္ပြန္းသည္ရဲ႕ဆိုက္ကယ္ ေနာက္ေတာ္ပါးမွာ လိုက္ခြင္႔မရခဲ႔တာ ၾကာခဲ႔ရပါၿပီ ။ သိပ္ခ်စ္လို႕ လက္ထပ္ခဲ႔ၾကတယ္ ။ အိမ္ေထာင္ၾကၿပီး 3လအၾကာဘဲ မထင္မွတ္ေလာက္ေအာင္ ၀လာလိုက္တာ 195ေပါင္တိတိ ျဖစ္လာတဲ႔ ကိုယ္႕ ခႏၶာကိုယ္ ကို မွန္ထဲေတာင္ မျမင္ခ်င္မိေလာက္ေအာင္ စိတ္ပ်က္ေစခဲ႔ပါတယ္ ။ လွခ်င္တဲ႔ စိတ္ရွိေပမယ္႔ ဆႏၵျပင္းျပစြာ ပိန္ခ်င္တာမ်ိဳးေတာ႕ မရွိခဲ႔ပါဘူး ။ ေယာက်ာၤးအျပင္သြားလို႕ မေခၚတိုင္းလဲ သူေပးတတ္တဲ႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြကို လက္ခံ ယံုၾကည္ေနမိတယ္ ။ ဒီလိုနဲ႔ေနလာလိုက္တာ ပတ္၀န္းက်င္အလည္မွာ ပံုဆိုးပန္းဆိုး ၀တုတ္မႀကီး ဘ၀ကို ေရာက္မွန္းမသိကို ေရာက္လာခဲ႕ရပါေတာ႔သည္။
အိမ္ေထာင္တစ္ခုမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိမ္တြင္းမွ ဳႏိုင္နင္းျခင္း ၊ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္ စမတ္က်ျခင္းဆိုတဲ႔ အခ်က္ေတြက ေယာက်ာၤးတစ္ေယာက္ကို ေကာင္းေကာင္  းႀကိဳးကိုင္ႏိုင္တယ္ဆိုတာေတြကိုလည္း သတိမမူမိခဲ႔ပါဘူး ။ စားခ်င္တာေတြ စားလိုက္ အိပ္လိုက္ ေနလာလိုက္တာ ေမာင္ နဲ႔ ကၽြန္မ ေ၀းမွန္းမသိေ၀းကြာ လာတယ္ဆိုတာကို သိလို္က္ရတဲ႔ ေန႔က သိပ္ကိုေနာက္က်ေနခဲ႔ပါၿပီ။ မိုးလင္းကေန မိုးခ်ဳပ္တိုင္ အိမ္မွာအေနမ်ားသူကၽြန္မ နဲ႔ အျပင္ကို  မၾကာခဏထြက္ရတဲ႔ ေမာင္။ ေမာင္ ေနာက္ကို တခါတရံမွာ ကၽြန္မလို္က္ခ်င္ေပမယ္႕  အေၾကာင္းျပခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ဖယ္ေရွာင္တတ္သူကို အျပစ္ရယ္လို႔လည္း မေတြးခဲ႔မိပါဘူး ။
တစ္ေန႔မွာေတာ႔ ေမေမတို႕နဲ႔ တူတူ လင္မယားႏွစ္ေယာက္လံုး ရန္ကုန္ကို လိုက္လာခဲ႔ၾကဧ။္ ။ ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ႕ ညေနေစာင္းခ်ိန္ကိုေရာက္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္မတို႕ ေနတာက တရုတ္တန္းနားမွာေနတာမို႕ ညဆို အရမ္းစည္ပါတယ္ ။ ေရခ်ိဳး အ၀တ္စားလဲၿပီးေတာ႕
*မိန္းမေရ  ေမာင္ ေအာက္ဆင္းၿပီး ၀က္သားတုတ္ထိုး ဆင္းစားအံုးမယ္*
*ကၽြန္မလဲ လို္က္ခ်င္တယ္ ေမာင္*
*အာေနခဲ႕ပါကြာ ။ ၿပီးမွ ကိုယ္ဘာကို ဆင္းစားပါကြာ ။ သြားၿပီ *

ေျပာလဲေျပာ သြားလဲသြားပါပဲ။ ထံုးစံအတိုင္း အစဥ္လာမပ်က္ ကၽြန္မကေတာ႔ က်န္ေနၿမဲေပါ႔ေလ ။ ေမာင္ ထြက္သြားတဲ႔ေနာက္ေက်ာကို ေငးေမာရင္ သက္ျပင္းေတြကိုတာ အခါခါ ခ်မိလိုက္ပါေတာ႔သည္။

*ေအာင္မေလးေနာ္ ..မေျပာခ်င္လို႕ ၾကည္႕ေနတာ ၾကာၿပီ။ လူးပါး၀လြန္းတယ္။ ငါသမီးကိုမ်ား မစားေကာင္းတဲ႔ အသီးလိုဘဲ ။ မိေတြ ငုတ္တုတ္ရွိိေနတာေတာင္ ဆက္ဆံပံုက အခ်ိဳးမေျပဘူး *

ရုတ္တရက္ေနာက္က ေပၚလာတဲ႔ ေမေမ အသံကိုၾကားလိုက္ရေတာ႕မွ သတိ၀င္လာၿပီး ေမေမကို ႏွစ္သိမ္႔  ၿပံဳးျပလိုက္မိပါသည္။

* ၿပံဳးေနႏိုင္ေသးတယ္ေနာ္ ။ သမီးရယ္ ငါသမီးေလး အိမ္ေထာင္က်ထဲက အရင္ပံုစံေလးကို ျပန္ေတာင္ အစေကာက္ လို႕မရေတာ႔ပါလားကြယ္ ။ သမီးေယာက်ာၤး ကိုလည္း မ်က္စိထဲ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေထာက္မေတြ႕ေတာ႔ဘူးကြယ္ ။ မိဘေတြေရွ႔ေတာင္ ဒီလုိဆက္ဆံေနတာ  အေမရင္ထဲ မခ်ိဘူး ။ သမီး ပိန္ေအာင္လုပ္စမ္းေအ ။ လွခ်င္တဲ႔ စိတ္နည္းနည္းေလးေတာင္ မရွိဘူးလားကြယ္ *
*ေၾသာ္ ! လွခ်င္တာေပါ႔ ေမေမရယ္ ။ ဘယ္သူက ခိုလို ပံုးဆိုးပန္းဆိုးျဖစ္ခ်င္မွာလည္းေလ*
*ခက္ပါတယ္ေအ ။ ေယာက်ာၤးဆိုတဲ႔အမ်ိဳးကလည္း လူတိုင္းနီးပါး အလွမက္ၾကတယ္ေလ ။ မလွရင္ေတာင္ ေသေသသပ္သပ္ေလး ရွိေစခ်င္ၾကတယ္ေအ႔ ။ ငါေတာ႕ ရင္ေမာပါတယ္ *

ေမေမက ေျပာေျပာဆိုဆို အခန္းထဲကို ထထြက္သြားပါသည္။ ေမေမတို႕လည္း ကၽြန္မအတြက္ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ဆင္းရဲေနၾကရတယ္။ ကၽြန္မ ပိန္ဖို႔ အတြက္ဆိုလည္း ကုန္လိုက္တဲ႔ ပိုက္ဆံေတြ မနည္းေတာ႕ပါဘူး ။ ဘယ္လိုဘဲ လုပ္လုပ္ ကၽြန္မကေတာ႔ ၀ၿမဲ၀ေနေတာ႕တာပါပဲ ။
**********************************

၀ေနတဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ အတြက္ေနာင္တရ ရေကာင္းမွန္းလဲ မသိခဲ႔မိပါဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ ေအးစက္စက္ ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္လာတဲ႔ ကၽြန္မတို႕ အိမ္ေထာင္ေရးကို အက္ေၾကာင္းထင္ေစခဲ႕တဲ႔ ေန႔ေလးတစ္ေန႔ကို ေရာက္ရွိလာေစခဲ႔ပါေတာ႕သည္ ။
ညကေအးစက္ေသာ ေလေျပေလညင္းေလးေတြကို သယ္ေဆာင္လာၾကေပမယ္႕ ကၽြန္မရင္ထဲထိေရာက္ေအာင္ေတာ႔ ေအးျမျခင္းေတြကို မေပးစြမ္းႏိုင္ပါဘူး ။ ခုခ်ိန္ထိ ေမာင္ျပန္မလာေသးပါလား ။ တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ နားလည္မွဳတစ္ခု မျဖစ္မေန ထားသင္႔တယ္ မဟုတ္ဘူးလားေမာင္ရယ္ ။ တစ္ေယာက္ထဲေနရတဲ႔ အခ်ိန္ေတြ မ်ားလာေတာ႕ ကၽြန္မရင္ထဲ တိတ္တဆိတ္ေမွ်ာ္လင္႔မိတဲ႔ ဆႏၵေလးတစ္ခုက ပိုမိုလို႕ ျပည္႔ခ်င္စိတ္ေတြ အားႀကီးလာခဲ႔တယ္ေမာင္ ။ ကၽြန္မေမာင္ကို အၿမဲနားလည္ေပးခဲ႔တယ္ ။ ေမာင္ ထားတဲ႔ ေမာင္နဲ႔ ေ၀းမွန္းမသိေ၀းေနတဲ႔ ေနရာေလးတစ္ခုမွာ ကၽြန္မေနေပးခဲ႕ပါတယ္ ။ ဒါေတြကို အသိမွတ္ျပဳဖို႕ေတာင္ ေမာင္သတိမရခဲ႔ဘူးမလားဟင္။ ဒီည ေမာင္ျပန္လာရင္ေတာ႕ ကၽြန္မတို႕ ေဆြးေႏြးမွ ျဖစ္ေတာ႕မယ္ ။
အေတြးေတြနဲ႔ လြမ္းေမာေနတဲ႔ ကၽြန္မအာရံုေတြကို ေမာင္ဆိုက္ကယ္သံက ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ခ်ိန္မွာ က်င္႕သားရေနတဲ႔ ေျခေထာက္ေတြက ေမာင္ကိုႀကိဳဆိုဖို႔ စတင္လွဳပ္ရွားေနပါၿပီ။ ေမာင္က ကၽြန္မကိုေတြ႔တာ နဲ႔ တာ၀န္ေက် အသက္မပါတဲ႔ အၿပံဳးတစ္ခုကို တန္ဆာဆင္ၿပံဳးျပဧ။္ ။ အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ေရခ်ိဳး အ၀တ္စားလဲ ၿပီးတာနဲ႔ အိ္ပ္ယာေပၚလဲခ်လို္ကတဲ႔ ေမာင္ကို ကၽြန္မ ျပန္ထိုင္ေစရန္ ထူလိုက္မိပါတယ္ ။

*ဘာလုပ္တာလဲ ……..အိပ္ေတာ႔မယ္ေလကြာ*
*ကၽြန္မ ေမာင္နဲ႔ စကားေျပာစရာေတြ ရွိေနတယ္ေမာင္*
*စကားေျပာခ်င္တာဘဲကြာ ဒီတိုင္းေျပာလဲ ရေနတာကို*
*ေမာင္ရယ္ ရွင္ ကၽြန္မကို အခ်ိန္မေပးတာ ေတာ္ေတာ္ကို ၾကာခဲ႔ပါၿပီ။ ခုေျပာမွာေတြကိုေတာ႕
အခ်ိန္ေပး နားေထာင္ေစခ်င္လို႔ပါ *
*ကဲ ဘာေတြေျပာခ်င္ေနလဲ ။ ေျပာေျပာ*
*ကၽြန္မကို ေမာင္ဥပကၡျပဳတာေတြ အရမ္းမ်ားလာၿပီေမာင္ ။ ကၽြန္မသည္းခံခဲ႔ပါတယ္ ။ ခုေတာ႕ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြ ၊ မိဘအသိုင္း၀ိုင္း ၊ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုးကပါ ေျပာကုန္ၾကၿပီေမာင္ *
*ဟာကြာ ! လူေတြ အားအားယားယား အတင္းေျပာေနတာေတြကို မင္းမို႕ ေခါင္းထဲလို္က္ထည္႔ေနတယ္ ။ခက္လို္က္တာ*
*သူတို႕ေျပာတာ မလြန္ဘူးေမာင္ ။ ကၽြန္မက ေမာင္ကို ခ်စ္တဲ႔စိတ္တစ္ခုနဲ႔ ေမာင္ ေပးတဲ႕ဆင္ျခင္ေတြကို မ်က္စိမွိတ္ယံုေနခဲ႕ေပးတာပါ ။ ဒါေပမယ္႔ ေမာင္ရယ္ ခုေတာ႕ ေမာင္ နဲ႕ ကၽြန္မက ေ၀းမွန္းမသိ ေ၀းေနရၿပီေမာင္ ။ တအိမ္ထဲေနၿပီး အေ၀းႀကီးေ၀းေနတယ္ ။ ကၽြန္မ ေမာင္ကို သိပ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေမာင္ အသိဆံုးပါ ။ ကၽြန္မနားမွာ ေမာင္ထက္သာတာေတြ တပံုႀကီးကို ထားၿပီး ေမေမ တို႕ လံုး၀သေဘာမတူတဲ႕ ေမာင္ကိုမွ ကၽြန္မက ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ေရြးခ်ယ္ခဲ႔တာပါေမာင္ *
 * ဟားဟ ! ဟုတ္ပါတယ္ကြာ ။ သာတာေတြ ထားၿပီး ငါကိုေရြးခ်ယ္ခဲ႕တယ္ေနာ္ ။ ေအး ခုခ်ိန္မွာ မင္းကို ရူးရူးမူးမူး ျဖစ္ခဲ႕တဲ႔အေကာင္ေတြကို ေခၚၿပီး မင္းခုပံုကို ယူမလားေမးၾကည္႔လို္က္စမ္းပါအံုး ။ မင္းပံု မင္းမွႏ္ထဲေသခ်ာ ျပန္ၾကည္႔ၿပီးမွ ခုနစကားကို ေျပာဖို႕ေကာင္းတယ္ကြာ *
ကၽြန္မျပန္ေျပာဖို႔ စကားေတြ လံုး၀ ႏွဳတ္ဆိတ္သြားခဲ႔တယ္ ။ ေျပာထြက္တဲ႔ ေမာင္ႏွဳတ္ဖ်ားကစကားသံေတြ ၊ ကၽြန္မကို ေမာင္ၾကည္႕လိုက္တဲ႔ အထင္ေသး မွဳမ်က္လံုးေတြ က ကၽြန္မရင္ထဲက ပုန္းလွ်ိဳးေနတဲ႕ မာနေတြကို တူးဆြ ေဖာ္ထုတ္လိုက္ၾကပါၿပီ။ ေမာင္ကို ခ်စ္နဲ႔ ခ်စ္ျခင္းေတြက ကၽြန္မ မာနေတြနဲ႕ ၿပိဳင္ဆိုင္လို္ကတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေနာက္က် က်န္ေနခဲ႔ပါၿပီ ။ ေမာင္ကေတာ႕ ေျပာခ်င္တာေတြကို စကားႏိုင္လုေျပာခဲ႕ေစသလား ၊ တမင္ကိုေျပာခ်င္လို႕ ေျပာခဲ႔ျခင္းမ်ိဳးလားဆိုတာကေတာ႕ ကာကယံရွင္ ေမာင္ကိုယ္တိုင္တာ အသိဆံုးျဖစ္ပါလိမ္႔မည္ ။ ေျပာခ်င္တာေတြ ေက်နပ္ေအာင္ ေျပာၿပီး ေမာင္က ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ႔ေပမယ္႕ ကၽြန္မမွာေတာ႔ တညလံုးအိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး ။
မိုးလင္းခံနီးအခ်ိန္မွာေတာ႕ ကၽြန္မဆီမွာ တိက်ေသခ်ာတဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကို ပိုင္ႏိုင္စြာ ခ်လိုက္ႏိုင္ပါၿပီ။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔အတူ ေမာင္နဲ႔ အေ၀းဆံုးကို ကၽြန္မ ထြက္ခြာလာခဲ႔ပါေတာ႔သည္။
*******************************************
အားလံုးကို ေရွာင္ေနခဲ႔တာ  ခုဆို 6လ တင္းတင္း ျပည္႕ခဲ႔ၿပီမို႕  အိမ္ကို ျပန္ဖို႕ အခ်ိန္လည္းတန္ခဲ႔ပါၿပီ။ ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္တာေလးေတြကို
လည္း ျဖစ္ခြင္႕ရခဲ႔ေလၿပီ ။ ၿမိဳ႕ေလးကို ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ေမေမတို႕ဆီဘဲ တန္းတန္းမတ္မတ္ ျပန္လာခဲ႔မိပါသည္ ။ အိမ္ထဲကို
၀င္လိုက္တယ္ဆိုဘဲ
 * အမ ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕ခ်င္လို႔ပါလဲ *

ဆိုတဲ႔ ညီမ၀မ္းကြဲေလး အသံကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္ ။ ေက်နပ္ျခင္းေတြ ရင္ထဲမွာ ေပ်ာ္၀င္စီးေမ်ာသြားပါေတာ႕သည္ ။ ကၽြန္မကို ဘယ္သူမွ မမွတ္မိၾကပါလား ။ ကၽြန္မ ေမာင္ကို ထားရစ္ ခဲ႔တဲ႔ 6လအေတာ္တြင္းမွာ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ၀ိတ္ခ်ခဲ႔ပါတယ္ ။ အရင္က 195 ေပါင္တိတိ ရွိတဲ႔ ကၽြန္မ ခႏၵာကိုယ္က ခုဆိုရင္ 135ေပါင္တာရွိပါေတာ႔တယ္ ။ ကၽြန္မ သိပ္၀တ္ခ်င္ခဲ႕တဲ႔ အ၀တ္စားေတြ အားလံုးလည္း ၀တ္လို႕ရခဲ႔ပါၿပီ။

* ဟဲ႕ ။ ေ၀ေ၀ မမေလ။ မမွိတ္ဘူးလား *

ဒီေတာ႕မွ ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ ၾကည္႕ေနတဲ႔ ညီမက မွတ္မိ သြားပါေတာ႔သည္ ။ ေမေမဆို ၀မ္းသာလြန္းလို႕  ငိုတဲ႕အထိပါဘဲ ။ အားလံုးနဲ႕ ေျပာဆိုၿပီးခ်ိန္မွာ ေမေမက စကားစလာပါေတာ႕သည္ ။

* သမီး ေရွ႕ဆက္ဖို႕ ဘယ္လို ဆံုးျဖတ္ထားလဲ ။ သမီးေယာက်ာၤးကေတာ႕ သမီးထြက္သြားတဲ႔ အတြက္လည္း ခံစားရပံု သိပ္မေပၚပါဘူး ။ တာ၀န္ေက်ေတာ႕ လာေမးတယ္ေလ။ ေမေမတို႕လည္း သမီး ဘယ္မွာရွိေနတယ္ဆိုတာ မသိေတာ႕  အရမ္းစိတ္ပူေနတဲ႕အခ်ိန္ဆိုေတာ႕ သူကို ေကာင္းေကာင္းကို စကားမေျပာခ်င္ဘူး ။ သမီး ေဖေဖဆို သူမ်က္ႏွာကို မၾကည္႔ခ်င္တာ ။ ဒါေပမယ္႕ သမီး တို႕ခ်င္းေတြ႔ၾကည္႔ပါအံုးေလ။ သူဘာေတြေျပာလာမလဲ ဆိုတာ နားေထာင္ၾကည္႔ေပါ႔ ။ ေမေမတို႔ကေတာ႔ ဘာမွ မစြတ္ဖက္လိုပါဘူး ။ သမီး စိတ္တိုင္းက်တာ ဆံုးျဖတ္ပါ ။ သမီးေလွ်ာက္ရမယ္႕ လမ္းကို သမီး မွန္ကန္စြာ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ပါေစကြယ္ *
* ဟုတ္ကဲ႔ပါ ေမေမ ။ သမီး ဆံုးျဖတ္ၿပီးတားပါ ။ သူနဲ႔ ေတြ႕ၾကည္႔လိုက္ပါ႔မယ္  *

သူနဲ႔ဆံုဖို႕ ဖုန္းဆက္လိုက္ခ်ိန္ ကၽြန္မ အသံကို ေမာင္ ၾကားလိုက္ရခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ အံ႔ၾသေနခဲ႔ပါတယ္ ။ ကၽြန္မကို ေတြ႔လိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ႕ သူလက္ထဲက ဖုန္းေလး ၾကမ္းျပင္ေပၚ လြတ္က်သြားတဲ႔ အထိကို ေမာင္ အံ႔ၾသမွင္သက္သြားေစခဲ႔တယ္ ။ ကၽြန္မ ေမာင္မ်က္ႏွာကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာကို စိုက္ၾကည္႔ၿပီး စကားလံုးေတြကို ေအးေဆးစြာ ေျပာထြက္ႏိုင္ခဲ႔ေအာင္ ကၽြန္မ မာနေတြက တြန္းအားေတြ ေပးေစခဲ႔တယ္ ။
* ေမာင္ ကို ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ခဲ႔ပါတယ္ ။ ခုခ်ိန္ထိ သိပ္ခ်စ္ေနဆဲပါေမာင္ ။ ဒါေပမယ္႔ ေရွ႔ဆက္ လက္တြဲ ေလွ်ာက္ဖို႕ဆိုတာကေတာ႕ ကၽြန္မ မာနေတြက လံုး၀ လက္မခံေတာ႔ပါဘူး ။ ကၽြန္မတို႕ ဇာတ္လမ္းေလး အၿပီးတိုင္ အဆံုးသတ္ဖို႕ ေမာင္ ကၽြန္မကို ကြာရွင္းေပးပါ ေတာ႕ေမာင္ ။ ေမာင္ကို ဆက္သည္းခံေပးဖို႕ ကၽြန္မမွာ အားအင္ေတြ ကုန္ခမ္းေနပါၿပီ။ ခံႏုိင္ရည္ေတြလည္း ကုန္ခမ္းေနပါၿပီ ။ ေမာင္ကို ကၽြန္မနားလည္ေပးခဲ႔သလို ....ကၽြန္မကို တစ္သက္လံုး ဘယ္တုန္းကမွ  နားလည္ မေပးခဲ႔တဲ႔ ေမာင္ ဒီတခါေတာ႕ နားလည္မွဳေလး တစ္ခုထားၿပီး ကၽြန္မကို ကြာရွင္းေပးပါေမာင္  *

ႏွစ္ေတြေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ေပါင္းဖက္လာတဲ႔ ဇနီးေမာင္ႏွံေတြမို႕ ေမာင္ သိေနခဲ႔ပါတယ္ ။ ကၽြန္မကို ေတာင္းပန္ဖို႕ မရႏိုင္ေတာ႔ဘူးဆိုတာကိုေပါ႔ ။ ဒါေၾကာင္႔ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ နားလည္မွဳ တခုနဲ႔ လမ္းခြဲျပတ္ဆဲလိုက္ၾကပါေတာ႔သည္ ။တရားရံဳးေပၚက ဆင္းလာတဲ႔အခ်ိန္မွာ ေမာင္မ်က္ႏွာကို တခ်က္လွည္႔ၾကည္႔ကာ ႏွဳတ္ဆက္လိုက္ခ်ိန္ကစၿပီး ကၽြန္မဘ၀ထဲကေန ေမာင္ဆိုတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ကို  အၿပီးတိုင္ ထုတ္ပစ္လိုက္ပါေတာ႕သည္ ။ ေမာင္နဲ႔ အေ၀းဆံုး ေနရာေလးတစ္ခုမွာဘဲ ကၽြန္မဘ၀ေလးကို ဆက္လက္ရွင္သန္ပါရေစေတာ႕ ေမာင္ ။ ကၽြန္မ မသိစိတ္ထဲမွာ  ပုန္းလွ်ိဳးေနခဲ႔တဲ႔ မာနေတြကိုမွ ေမာင္ရဲ႕ ရက္စက္တဲ႔ စကားလံုးရွာေဖြစက္နဲ႔ ေဖာ္ထုတ္ေစခဲ႔တယ္ေလ ။ ေမာင္လို႕ အျမတ္တႏိုးေခၚခဲ႔တဲ႔ လူတစ္ေယာက္ကို လွည္႔ၾကည္႔ခ်င္စိတ္မရွိေလာက္ေအာင္ နာၾကည္းသြားခဲ႔ပါၿပီ။ ေမာင္ကို နားၾကည္းေစတတ္ေစဖို႕ ပထမ ဆံုး သင္ေပးခဲ႕တာေတာ႕ ေမာင္ေျပာခဲ႔တဲ႔ စကားစုေလး
ဟားဟ ! ဟုတ္ပါတယ္ကြာ ။ ငါထက္ သာတာေတြ ထားၿပီး ငါကိုေရြးခ်ယ္ခဲ႕တယ္ေနာ္ ။ ေအး ခုခ်ိန္မွာ မင္းကို ရူးရူးမူးမူး ျဖစ္ခဲ႕တဲ႔အေကာင္ေတြကို ေခၚၿပီး မင္းခုပံုစံကို ယူမလားေမးၾကည္႔လို္က္စမ္းပါအံုး ။ မင္းပံု မင္းမွန္ထဲေသခ်ာ ျပန္ၾကည္႔ၿပီးမွ ခုနစကားကို ေျပာဖို႕ေကာင္းတယ္ကြာ ။

ဒီစကားစုေလးေၾကာင္႔ ကၽြန္မ မာနေတြ ပုန္းလွ်ိုးေနရာကေန ေပၚထြက္လာခဲ႔တယ္  ။ ဒုတိယ ျပတ္သားေစခဲ႔တာကေတာ႕ ကၽြန္မ ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး ပုန္းလွ်ိဳးေနခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ မာနေတြပါပဲ ။ ေမာင္ကို သိပ္ခ်စ္ခဲ႕ဖူးေပမယ္႔ ပုန္းေနရာက ေပၚလာတဲ႔ ကၽြန္မ မာနေတြ နဲ႕ ၿပိဳင္ဆိုင္ၾကတဲ႔ ………………………

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို႔ စကားသံက က်ေတာ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ။