က်ြန္ေတာမ်ား ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွာ,

မိမိတို႔ အားလပ္ေသာ တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ကို Onlin မွာ Paid to click ေျကာညာ Clicl ၿခင္းျဖစ္လည္ေကာင္း၊ ဂိမ္းေဆာ႔ၿခင္းျဖစ္လည္ေကာင္း၊ Satoshi (or) Bitcoin စုေဆာင္းၿခင္းမ်ားျဖင္႔ ပိုက္ဆံရွာပါ. PTC ဆိုဒ္မ်ားကို Scam လြတ္ျပီ အခက္ခဲကင္စြာ ေငြရွာရလြယ္ေအာင္ Skill မ်ား ေျပာၿပေပးပါသည္..Sites မ်ားမွ ရရွိလာေသာ USD$ မ်ားကို ေငြသြင္း ေငြထုတ္ ယူရန္ Prefect money , Payeer onlin banking အေကာက္မ်ားဖြင္႔ၿခင္း ၊ USD$ မွန္ကန္ေသာ ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ လ်င္ျမန္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားေပးပါသည္... ဆက္သြယ္ရန္moenyamaung93@gmail.com suntunlin..phone.01611272.610083..09420308096....။ ဘေလာ႔မွာ တင္ျပထားသည္ PTC Sites မ်ားသည္ က်ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ Scam စစ္နည္း သံုးေလးမ်ီဳးျဖစ္ စစ္ထားသည္ 80% အထက္ ယံုျကည္႔ စိတ္ခ်ရတဲ႔ Sits ေလးေတြပါ..က်ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း အဒီဆိုဒ္ေတြမွာ ၀င္ေငြရွာေဖြေနလ်ွက္ရွိပါသည္..။

Wednesday 12 December 2012

►>>> ““ေတာ္တယ္ဆိုတဲ႔ သူမ်ားအေၾကာင္း”” <<<◄

တစ္ခါက . . . .
လူတစ္ေယာက္ဟာ ေခ်ာက္ထဲ က်ေတာ႔မဲ႔ ျမည္းတစ္ေကာင္ရဲ႕အျမီးကို ဆြဲျပီး
ေခ်ာက္ႏႈတ္ခမ္းေပၚကို ဆြဲတင္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနသတဲ႔။
ဒါေပမဲ႔ ျမည္းကလည္း ေၾကာက္လန္႕တၾကား ရုန္းကန္ေနေတာ႔ သူပါ ေခ်ာက္ထဲက်မလို ျဖစ္ေနတာေၾကာင္႔
ဆြဲမတင္ျဖစ္ေတာ႔ပဲ ေနာက္ဆံုးမွာ လႊတ္ခ်လိုက္ရသတဲ႔။
ဒီအတြက္ စာသားေလး တစ္ခု ရလာပါသည္။


“ တကယ္ေတာ႔ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို ရတယ္ဆိုတာ တစ္ခုလံုးကို ရတာ မဟုတ္ဘူး။ ”

************************


Online မွာ ေတြ႔ရေသာ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ေတာ္ၾကပါတယ္။

တခ်ိဳ႕ေတြက အလြန္ကို ေတာ္ၾကပါတယ္။

တခ်ိဳ႕ေတြက်ေတာ႔ ေတာ္ေနတဲ႔ သူေတြကို ၾကည္႔ျပီး အတုယူၾကတယ္။

တခ်ိဳ႔ေတြက်ေတာ႔ ေတာ္ေနတဲ႔ သူေတြကို ၾကည္႔ျပီး အားက်ၾကတယ္။

တခ်ိဳ႕ေတြက်ေတာ႔ ေတာ္ေနတဲ႔ သူေတြကို ၾကည္႔ျပီး အားငယ္ၾကတယ္ တဲ႔။



ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာင္းအရာေလး တစ္ခု ေျပာျပပါ႔မယ္။
(၁၀) တန္းတုန္းက ကၽြန္ေတာ္မွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ စာျပိဳင္ဘက္။ သူက ပိုေတာ္ပါတယ္။
(၁၀) တန္းေရာက္လို႔ ေက်ာင္းကထြက္ျပီး အျပင္ေျဖဖို႔ က်ဴရွင္တတ္ေတာ႔လည္း အတူတူပဲ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ေရစက္
ပါတယ္ ေျပာရမယ္။ ဘာလုပ္လုပ္ အျမဲေတြ႕ေနတတ္တယ္။ သူ႕ နာမည္ “ စိုင္း ----- ” လို႔ေခၚတယ္။



ဘာသာစံုမွာ ထူးခၽြန္တယ္။ တတ္တဲ႔က်ဴရွင္က ဘာသာရပ္တိုင္းရဲ႕ လစဥ္စာေမးပြဲမွာ နံပါတ္ (၁) ခ်ည္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္
ကေတာ႔ ဒီလိုပါပဲ။ ဆရာေတြ အားလံုးကလည္း သူကို ေတာ္ေတာ္ ေမွ်ာ္မွန္းထားတာပါ။ ဘာသာစံု ပါလာႏိုင္တယ္
ေပါ႔ေလ။ တကယ္လည္း သူၾကိဳးစားပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အေပၚမွာ ေျပာခဲ႔တဲ႔ ပံုျပင္ေလးလို “ တစိတ္တပိုင္းကို
ရတာ တစ္ခုလံုးကို ရတာ မဟုတ္ဘူး ” ဆိုတာ သူသေဘာ မေပါက္ခဲ႔ဘူး။



ေအာင္စာရင္းေတြထြက္ အမွတ္စာရင္းထုတ္ရလို႔ သြားထုတ္ျပီးေတာ႔ သူ မ်က္ရည္ေတြ ဒုတိယ အၾကိမ္ မ်က္ရည္ေတြ
က်တယ္။ ေအာင္စာရင္းထြက္ေတာ႔ ေနာက္မွ ဘာမွ မပါလို႔ ပထမ အၾကိမ္ မ်က္ရည္ေတြ က်ရတယ္။ သူ႕အမွတ္ေတြ
ဆိုးဆိုးဝါးဝါး နည္းေနတယ္။ သူ႕ကိုယ္သူလည္း မယံုႏိုင္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း မယံုႏိုင္ျဖစ္ခဲ႔ရတယ္။



ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႕တုန္းက တကၠသိုလ္ေတြက ပိတ္ထားလို႔ ဒဂံုတကၠသိုလ္ပဲ တတ္ေတာ႔ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ေမဂ်ာ စကြဲ
တယ္။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္က ကားပစၥည္းအလုပ္ကိုပဲ ဝိုင္းလုပ္ျပီး (တကယ္ေတာ႔ လုပ္တယ္ဆိုျပီး မုန္႕ဖိုး ရေအာင္
ေယာင္တာပါ။) သူကေတာ႔ အိမ္မွာ ေယာင္ဝါးဝါးပါပဲ။



ဒါလိုနဲ႔ အရင္လို တတြဲတြဲ မေနျဖစ္ၾကေပမဲ႔ ၃ ရပ္ကြက္ေလာက္ပဲျခား ၊ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆိုေတာ႔ ေတြ႕ျဖစ္
ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ မေတြ႕ျဖစ္တာ ၂ လေလာက္ၾကာျပီးမွ သူနဲ႔ေတြ႕ေတာ႔ ....


“ မင္း ဘာေတြလုပ္ေနလဲ။” လို႔ေမးမိတယ္။


“ ေအးကြာ ငါ႕ကို ငါ႔အကိုက စင္ကာပူ ကေနလွမ္းေခၚေနတယ္။ မသြားခ်င္ေသးဘူး။
ငါ႔ဘက္က အဆင္သင္႔ မျဖစ္ေသးဘူး။”


“ အမ္ မင္းက ဘာအဆင္သင္႔ မျဖစ္ေသးတာလဲ။”


“ ဒီလိုေလကြာ စင္ကာပူ ကေကာင္ေတြက အရမ္း Bright ျဖစ္တယ္ေလကြာ။ သူတို႕နဲ႔ယွဥ္ႏိုင္ဖို႔ ငါ Eng; ေတြ ၊
Computer ေတြေလ႕လာရဦးမယ္ေလ ။ ဒါေတြလိုေသးတယ္ေလကြ။ ”


“ အင္းေလ ေလ႔လာေပါ႔ကြ။ ”



ကၽြန္ေတာ္ ဒါပဲ ေျပာခဲ႔ပါေသးတယ္။ ေနာင္ ၆ လၾကာေတာ႔ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ေတာ႔ သူမွာမျပည္႔ေသးဘူး။
ေတာင္ ၁ ႏွစ္ေက်ာ္လို႔ ေတြ႕ေတာ႔လည္း သူ႕ကိုယ္သူ အားမရေသးဘူး။ ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္က အိမ္မွာလည္း ေယာင္ေတာင္
ေတာင္ ၊ အတူတူ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ မေလးရွားသြားတာမွာ ေရာေယာင္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ပါမေလးရွား ေရာက္လာ
ခဲ႔တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာအလုပ္မွ မလုပ္ဖူးပါ အိမ္မွာေတာင္မွ ေယာင္စိန္ေလ။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္မွာ တစ္ခုေတာ႔ ရွိတယ္။



“ အခု လုပ္ေနတဲ႔ အလုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးၾကိဳးစားစား လုပ္တတ္တာပါ။”
ကၽြန္ေတာ္႔ အေဖကလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဒီလိုပဲ ေလ႔က်င္႔ေပးထားတယ္။ ဒါနဲ႔ မေလးရွားမွာ ၄ ႏွစ္ၾကာျပီး ကၽြန္ေတာ္
ျမန္မာႏိုင္ငံကို ခဏျပန္ေရာက္ေတာ႔ ၊ ေရာက္ျပီး တစ္ပတ္ေလာက္ေနေတာ႔ သူနဲ႔ ေတြ႕တယ္။ မေတြ႕တာၾကာေတာ႔
ဝမ္းသာအားရနဲ႔...



“ ေဟ႕ေကာင္ မင္း ဘာေတြလုပ္ေနလဲ။” သူျပန္ေျဖပါတယ္။
သူ အခု အထိ စင္ကာပူ က လူေတြရဲ႕ Bright ကို ယွဥ္ႏိုင္ဖို႔ ေလ႔လာလို႔ မကုန္ေသးဘူး တဲ႔ေလ။
“ ထားပါေတာ႔ မင္းအခု ဘာေတြလုပ္ေနလဲ ။ ” ဆိုေတာ႔
သူ ကၽြန္ေတာ္႕ကို သူ႕အိမ္ေခၚသြားတယ္။ အိမ္က သူ႕ကို အေမြအျဖစ္ ဝယ္ေပးထားတဲ႔ အိမ္တစ္လံုးမွာ
သူတစ္ေယာက္တည္း ငါးေတြေမြး ၊ ပန္းပင္ေတြစိုက္ေနတယ္။ သူ စိတ္ကူးေပါက္ရာ လုပ္ေနတာပါ။ သူအခု လုပ္ခ်င္
ေနတာက Kiss Me Quick အပင္ မ်ိဳးေကာင္းေကာင္း စိုက္ခ်င္ေနတယ္ တဲ႔ေလ။ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္လည္း ကၽြန္ေတာ္
မေမးမိေတာ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုပဲ ျပန္လာခဲ႔တယ္။



ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ လိုရင္းပဲ ေျပာပါေတာ႔မယ္။
လူဆိုတာ သူမ်ားနဲ႔ မျပိဳင္ပါနဲ႔ ၊ ကုိယ့္ကိုယ္ကိုယ္ပဲ ျပိဳင္ေပးပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲက စိန္ေဗဒါၾကီးက ဒီလိုေျပာခဲ႔ပါတယ္။



“ မေန႕က စိတ္ေဗဒါ ထက္ ဒီေန႕ စိန္ေဗဒါ သာေအာင္ ၾကိဳးစားေနတာ။” တဲ႔ေလ။



ဘယ္မွာမွန္းမသိတဲ႔ စင္ကာပူက လူေတြကို မယွဥ္ႏိုင္မွာစိုးလို႔ အေျခအေနရွိရဲ႕သားနဲ႔ စင္ကာပူသြားဖို႔ ေန႕ေရြ႕ ညေရြ႕
ေရြ႕ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းပါ။ သူဟာ ယွဥ္ျပိဳင္မႈကို ေၾကာက္ရြံတတ္သူလားလို႔
လည္း ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိပါတယ္။




“ အသံေကာင္းတဲ႔ ငွက္ေတြသာ ေတးသီရမယ္ဆိုရင္ တေတာလံုး တိတ္ဆိတ္ေနမွာေပါ႔။”

ဆိုတဲ႔ စကားပံုေလးရွိပါတယ္။



အရာရာ အဆင္သင္႔ ျဖစ္မွ စင္ကာပူ သြားမယ္ဆိုတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ သူငယ္ခ်င္း ဘယ္ေတာ႔မွ စင္ကာပူကုိ သြားျဖစ္ေတာ႔
မွာ မဟုတ္ဘူးလို႔လဲ ခံယူမိပါတယ္။ စင္ကာပူသားေတြကလည္း သူ႕တို႕ ကိုယ္သူတို႕ တိုးတတ္ေနေအာင္ ၾကိဳးစားေန
ၾကမွာေလ။ သူ ဘယ္ေတာ႕မွ လိုက္မွီေတာ႔မယ္ မထင္ေတာ႔ပါ။



ဒါေၾကာင္႔ Online က ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးကိုေျပာခ်င္လို႔ ေရးလိုက္တာပါ။ ဘယ္သူေတြ ဘယ္ေလာက္
ေတာ္ေနတယ္ဆိုျပီး အားငယ္ေနစရာမလို ၊ စိတ္ပ်က္ေနစရာ မလိုပါ။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ပဲ တစ္ေန႕ထက္ တစ္ေန႕
တိုးတတ္ေအာင္ ၾကိဳးစား ယွဥ္ျပိဳင္လိုက္ပါ သူငယ္ခ်င္း။ တစ္ေန႕ထက္ တစ္ေန႕သာ ပိုသိ ၊ ပိုတတ္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။



အရင္က ေတာ္ပါတယ္ဆိုတဲ႔ လူေတြဟာ ........
တစ္ေန႕ ကိုယ္႔ေနာက္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ က်န္ေနခဲ႔တာ ေတြ႕ရပါလိမ္႕မယ္။







ေဆာင္းပါးရွင္ - ကိုေဇာ္              

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို႔ စကားသံက က်ေတာ္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ။